Vår känslor

Var tog våren vägen, snöar ute jätte trist jag vill ha bar asfalt och gräs som håller på att titta fram.Blombänken som håller på att knoppas med tulpaner,ja nu är dom under snön,har planterat lite blomfrön inne så få se om det kommer nått.Jag har skickat efter blommor som heter hosta som bara blir gröna fina blad som ska fylla min blombänk det blev inga nya liljor i år. Till helgen åker vi till Kuri  eventuellt ska Helena och Micke med.Hoppas att det blir sol som dom lovar på yr.Ska ta lite kort där,jag har bara glömt kameran när vi har varit borta,så jag ska packa ner den nu så ligger den där den ska vara.Ja nu har jag ingen ting mera att skriva så hej då alla mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0