Vår



Ja i helgen har vi varit på stugan ,det håller på att bli vår där också solen sken och vi skulle gå ut och sola ,men det stormade så mycket ute så glasrutan på garaget blåste sönder.Det blev en inne dag i ställer virkade på sjalen och min syster virkar ett sängöverkast som ska vara i lillstugan då den blir renoverad vet inte om gubbarna hinner i sommar, det blir bröllopp i kuri den 2 juli.Viåkte hem tidigt från stugan för vägen var dålig hoppas att den hinner bli bra innan påsk.Nu om något annat.

Varför säger man inte i från när någon slänger ut sig något.Då tänker jag nä jag ska inte säga nått för man kanske sårar den personen,men den personen slänger ur sig nått så ha den personen gjort rätt.Tycker den personen. Varför undra om den är ego eller...är det jag som är feg....nä jag tror inte det men det sårar mitt hjärta.Ja mina vänner nu skiner solen och det blir nog en fin dag med värme i dag när man åker till jobbet med goa arbetskamrater.

Kommentarer
Postat av: Sara

vi är för snälla mamma :) nästa gång säg rakt som det är att "när du säger sådär så sårar du faktiskt mig", så att den personen kansk inser att du faktiskt blir sårad, för det kanske inte är hennes mening :)

2011-04-11 @ 16:15:30
Postat av: Sandra

Vi ska mest troligt åka upp till Kuri 13,14,15 Maj och då tar vi med vagnen =) ska pröva he upp förtältet å de =) Jag tror faktiskt inte att klädseln krympte men vi får väl se när vi ska dra på den igen =P

2011-05-05 @ 11:14:44
URL: http://sandrarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0