Marknad




Marknad 2011
Nästa helg är det marknad då hämtas vi i denna gamla unika rälsbuss vi är 12 st som ska åka den hämtar oss utanför våran stuga så vi behöver inte gå många steg,vi har åkt i 12 år så nu behöver vi inte ringa och boka dom ringer och säger blir ni 12 i år också,men 12 st i det blir trångt i våran stuga., men det brukar gå ganska bra att trängas en helg,vi får hoppas att det inte är så kallt men värmen är på i bussen så vi får värma oss.
Ska se på en om jag hittar en sjal och troll och lite pyssel till Emma och Emil dom blir så glad när jag köper till dom det är så roligt att ge bort lite till dom jag har ju inga egna barnbarn så man får ge till andra.Ja i helgen ska Sara eventuellt sova över det var länge sedan så det ska bli så trevligt.Henke ska på en fest här i Älvsbyn så Sara är här hos oss och hon passar på och träffa hennes kompisar då hon är här.Ja mina vänner det var allt för denna gång.Skickar några bilder sedan från marknaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0