Lax rulle

Ja nu har jag gjort laxrullen den blev god men inte som Petters mammas var mycket godare tycker jag ,men Mats och Pappa och min syrra tyckte att den blev jätte god,men nu är den upp äten i alla fall.Vi har varit på stugan i några nagar där har jag klippt gräset och stickat en kofta ,det var inte illa tycker jag,Vi har badat två dagar på rad det var så varmt så badkrukorna badade vi gick en lång prommis i stugan vi fick med oss gubbarna  prommisen tog två timmar att gå för vi gick järnvägen hem,där har de bytt slipers efter spåret och fyllt med stora stenar så det var svårt att gå.men vi kom fram till stugan .Men nu är vi hemma det är skönt det också att vara hemma ,Men jag glömde skriva att vi är lite chockade vi har inga mygg i stugan dom är borta vad har hänt,Jag har plockat lite hjortron ca en liter det var de som fanns vid stugan.Faan jag får riva upp koftan som jag jobbat med i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0