Vår känslor

Nu närmar sig våren, iveckan har det varit varmt plusgrader helt underbart,jag längtar så innerligt till Påsk det är bara sex veckor dit,och när den är över så har vi första maj och sommar helt underbart just nu snöar det dom säger att det ska bli klass 1 varning och vi som ska till Piteå och gratta Henke hoppas att det inte kommer hit. Och mina vår känslor försvann ganska fort när man stiger upp och det snöar ute, fy vad man blir irrad,jag ska också lämnain bilen ska fixas lite ,luktar mensin ,tutan har slutat att funka,och ibland brusar den upp på tomgången och bilen vill köra själv jätte obehagligt hoppas att bil repapatören kan fixa dessa fel annars går bilen bra.Marknaden var bra inte så kallt synd att inte Sara och Henke kunde åka, Sara fick magsjuka ännu en gång tycker så synd om dig Sara som inte kunde följa.Det kommer inga bilder för att min dator är så djävla seg måste nog ringa till Jonas så han får komma och kolla. Hej då mina vänner och tack för att ni läser min blogg jag är inte så duktig att uppgradera min blogg.Hej då tjingeli pling.

Kommentarer
Postat av: Sara

du är så söt mamma! :)

2011-03-12 @ 14:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0