Första snön i oktober

Ja ha nu kommer det snö känns lite så där. Jag vet att det är många som vill ha en fin vit vinter så man kan åka skoter.åka skidor både på längden och på tvären.vara ute och gräva kojor med barnen eller om man vill gräva helt sjäjv. Men för mig så  vill ja inte ha snö nu.Urk nu måste man ,sopa bilen ,rutor skrapas med isskrapa  bilen måste kopplas till motorvärmare ska man åka iväg någonstans så ska man inte åka på en gång man måste planera det i flera timmar ,ja vad händer annars jo bilen startar inte,ja jag ser det inte till något positivt med snö eller vinter,jag vil ha vår sommar höst så skulle det vara.Nu har jag kanske retat upp några läsare men det skiter jag i .Ja vad händer annars då ja i dag ska det städas har inte hunnit det i veckan.Min Man ska få dra snabeldraken,så har han något att göra sedan ska han få göra middagen också för det brukar han göra alla lördagarså det är ingenting nytt här i huset. Och jag ska ut på en prommis och gå på den första snön.Ja det var allt för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0